نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خنداب مرکزی برگزار شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب از برگزاری نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴٠۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت نوروز ۱۴٠۳ روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه در محل فرمانداری شهرستان خنداب برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب گفت: زیباسازی شهری و جلوگیری از عملیات عمرانی از ۱۵ اسفندماه، تعیین کشیک‌های صنوف ارائه‌ دهنده خدمات به هموطنان از جمله بانک‌ها، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و…، تأمین سوخت لازم در جایگاه‌های عرضه سوخت و مراکز خدمات‌رسانی عمومی، استقرار کیوسک راهنمای مسافران در مبادی ورودی شهرها، تشدید نظارت بر مراکز و صنوف اراده دهنده خدمات به هم‌وطنان از جمله مصوبات جلسه ستاد است.

احمد میرزایی ادامه داد: تدوین و اجرای برنامه‌های متنوع برای افزایش مدت اقامت گردشگران در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد و باید طبق روال هر ساله تمهیدات ویژه‌ای به‌منظور مهیا ساختن شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شود.

او در ادامه اظهار کرد: فراهم‌کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی یکی از اولویت‌های اصلی اعضای این ستاد است و دستگاه‌های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۳ آمادگی کامل داشته باشند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha