«کتاب گردشی با قدم‌های کودکانه» در استان مرکزی رونمایی شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از رونمایی کتاب «گردشی با قدم‌های کودکانه» ویژه استان مرکزی خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، کتاب «گردشی با قدم‌های کودکانه» روز یکشنبه ۲۰ اسفندماه با حضور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست و معاون گردشگری استان در سالن جلسات سازمان پارک علم و فناوری رونمایی شد.

محمود مرادی نراقی ضمن قدردانی از مولف کتاب گردشگری تصریح کرد: از این که از زبان هنر برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان استفاده شده، نشان دهنده رشد و بالندگی است.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی بیان کرد: اهمیت حفاظت از آثار طبیعی، تاریخی و فرهنگی که نشان از تمدن ماست، در واقع یک الزام و نیاز است. 

او گفت: باید در قالب برنامه‌های فرهنگی و سیاست‌های تشویقی، سفرنامه‌نویسی را در بین کودکان نهادینه کنیم تا کودکان در سفرهای تفریحی جزئیات سفر را در دفتر خاطرات خود ثبت و ضبط کنند. بخش فرهنگی اداره کل هم موظف است ضمن تعامل با مربیان پرورشی مسابقات سالانه سفرنامه‌نویسی را در سطح مدارس استان برگزار و به بهترین سفرنامه‌ها جوایزی ارزنده‌ای اهدا کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha