پیش‌بینی ۱۵۵ گشت پلیس در شهرها و جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد طی نوروز

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی ۱۵۵ گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده‌های استان طی ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه با شعار امسال نروی انتظامی برای خدمات‌دهی به گردشگران نوروزی، آرامش و امنیت در بهار قرآن و طبیعت است، گفت: هم‌زمان با تعطیلات نوروز افزایش حجم مسافرت‌ها، ترافیک و تردد را در جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم داشت که استان به دلیل داشتن مناطق گردشگری یکی از استان‌های هدف و موردتوجه گردشگران است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف با انسجام و همدلی در ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

او با اشاره به میزان وقوع تصادفات تصریح کرد: میزان تصادفات در استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به میانگین کشوری بیشتر است که با تلاش پلیس‌های راه و راهور کاهش این آمار در دستور کار جدی این فرماندهی است.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون کاهش ۱۶ درصد تلفات تصادفات درون‌شهری و کاهش ۱۲ درصدی تلفات تصادفات برون‌شهری را در استان شاهد بوده‌ایم.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: از مردم، مسافران و گردشگران تقاضا می‌کنیم جهت حفظ سلامت و جان خود و همراهان قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را رقم بزنند و این تفریح و شادی و عید را به تلخی تبدیل نکنند.

او اظهار کرد: طی ایام نوروز بیش از ۱۵۵ گروه گشت محسوس و نامحسوس در سطح شهرها و جاده‌های استان پیش‌بینی‌شده است که طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسافران و گردشگران با سعه‌صدر، آرامش سفر خوشی را برای خود و خانواده رقم بزند و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

مصطفایی‌ افزود: هم‌زمان با اجرای طرح ترافیک خدمات سفر، طرح انتظامی ایام نوروز که در جهت پیشگیری از سرقت‌هاست که با تمام توان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha