انتصاب معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان بوشهر

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر منصوب شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل متبوع امروز دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ در آیین انتصاب معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره‌کل گفت: حوزه توسعه مدیریت و پشتیبانی به دلیل ارتباط مستقیم با منابع انسانی بسیار با اهمیت بوده و تلاش شد با شناخت و بر اساس نیاز سنجی، مرزبان کاووسی به عنوان معاون این قسمت انتخاب شود و از تلاش‌های محمد زرین‌فر سرپرست پیشین به منظور تلاش‌های خالصانه در این حوزه صمیمانه قدردانی می‌کنم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام فرصت‌ها و ظرفیت برای بهبود شرایط پرسنلی و حوزه اداری تلاش شود، چرا که معتقدیم این دو موضوع لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

در ادامه مرزبان کاووسی معاون جدید توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره‌کل گفت: راه‌اندازی تعاونی مصرف کارکنان و پیگیری مسکن آنها، توسعه منابع انسانی در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی، ایجاد ساختمان اداری، ارتقا نمایندگی‌ها و پیگیری جذب نیرو در استان از اولویت‌های ما در این معاونت خواهد بود که از همین امروز این موارد را دنبال خواهیم کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید حل این مشکلات نیازمند مشارکت و هم‌افزایی دیگر معاونت‌ها و بخش‌ها در این اداره‌کل بوده و انتظار می‌رود در این مسیر همه کمک‌کننده باشیم.

مرزبان کاووسی سرحسابرس استانداری بوشهر ( تمامی فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها)، سر حسابرس چند شرکت پتروشیمی و شرکت عملیات غیر صنعتی پاسارگاد، سرحسابرس نیروگاه اتمی بوشهر، سرحسابرس چند اداره‌کل و دانشگاه در سطح استان را در سوابق خدمتی خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha