برگزاری شایسته رویدادهای گردشگری یزد ۲۰۲۴

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دیدار با دبیرکل مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیا (ACD) موضوع برگزاری شایسته رویدادهای مرتبط با انتخاب شهر یزد به عنوان پایتخت گردشگری ACD ۲۰۲۴ را در دستور کار قرار دارند.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری در نشست با دانویواتانا دبیر کل مجمع گفت‌وگوی همکاری‌های آسیا در پی انتخاب شهر یزد به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۲۴ و به دنبال آن برگزاری رویدادهای مرتبط جهت معرفی و اطلاع‌رسانی ظرفیت‌های گردشگری به گفت‌وگو پرداخت.

 با توجه به اینکه در پی تداوم برگزاری رویدادهای مرتبط با انتخاب شهر یزد به عنوان پایتخت گردشگری، اجلاس وزرای گردشگری ACD نیز در ماه اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد، از این رو در این دیدار ساختار برگزاری گردهمایی مورد نظر نیز مورد بحث و بررسی طرفین قرار گرفت.

معاون گردشگری و دبیر کل ACD همچنین موضوع برگزاری نشست کارشناسان ارشد ACD را با هدف بررسی موضوعات قابل ارائه در اجلاس سال آینده  نیز مورد بررسی قرار دادند و مقرر شد پس از رویداد شهرداری استان یزد در چند روز آینده نسبت به تصمیم‌گیری نهایی این موضوع اقدام شود.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha