نظارت بر عملکرد مجتمع‌های بین‌راهی در قزوین شدت می‌گیرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: در آستانه شروع سفرهای نوروزی به منظور ارائه خدمات بهینه به مسافران، طرح تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی و نمازخانه‌های بین‌راهی توسط کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌ها با قوت اجرا می‌شود.

به‌گزارش میراث آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین جواد حق‌لطفی روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ با بیان اینکه مجتمع‌های خدماتی‌رفاهی نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران و گردشگران ورودی به استان الزام دارند، افزود: کارشناسان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌همراه سایر دستگاه‌های عضو کمیته نظارت بر مجتمع‌ها به‌صورت ویژه با نظارت بر این اماکن، زمینه استقبال و خدمات‌رسانی به مسافران را فراهم می‌کنند.

او اضافه‌کرد: در بازدید از این مجتمع‌ها تمام بخش‌ها اعم از آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی و همچنین نمازخانه‌های بین‌راهی مورد بازدید قرار می‌گیرند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یادآور شد: در ایام نوروز امسال ۳۹ مجتمع خدماتی‌رفاهی به‌همراه ۲۶ راهدارخانه در سطح راه‌های استان آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است و برنامه‌ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات درحال انجام است.

حق‌لطفی افزود: در کنار نظارت و کنترل عملکرد و نحوه خدمات این مجتمع‌ها، مسافران نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمع‌ها موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها انعکاس دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز امسال راهدارخانه‌های مهم استان نیز در شرایط اضطراری و در صورت تقاضا، مسافران را اسکان می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122101286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha