نمازخانه کمپ گردشگری خنداب مرکزی افتتاح شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی کمپ گردشگری خنداب با همت شهرداری این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، نمازخانه کمپ گردشگری خنداب روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور امام جمعه و فرماندار، معاون صنایع دستی و مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خنداب و با همت شهرداری این شهرستان افتتاح شد. 

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی در حاشیه این افتتاحیه گفت: وظیفه مدیران به عنوان کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش در راستای تقویت و برگزاری نماز است و اگر بر اقامه نماز آن گونه که در آیات قرآن و احادیث آمده است، دقت و توجه کنیم مشکلات در جامعه کم‌رنگ خواهد شد.

محمود مرادی نراقی به لزوم بهبود شرایط خدمات‌دهی به گردشگران به ویژه نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و نیز تکمیل راه دسترسی در خدمات گردشگری تاکید و تصریح کرد: ارائه خدمات مناسب می‌تواند به ماندگاری گردشگران در استان کمک کند.

او گفت: با ظرفیت‌هایی که در اختیار وزارت میراث فرهنگی قرار دارد امیدواریم تعداد نمازخانه‌های بین‌راهی به رقم قابل توجهی افزایش یابد.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha