کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری به گردشگران خدمات مطلوب ارائه می‌دهد

مدیر کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری گفت: این کانون به گردشگران و مسافران ورودی به این استان خدمات مطلوب ارائه می‌دهد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، قهرمان آماره روز سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر تأکید کرد: کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی استان به‌عنوان عضو ستاد اجرایی خدمات سفر این استان و زیرمجموعه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فعالیت خود را برای نوروز ۱۴۰۳ آغاز کرده است.

مدیر کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری افزود: در این راستا کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های آموزش تخحصصی دوره‌های اتومبیل‌رانی و موتورسواری، اهزام امدادخودرو، رانندگی بین‌المللی، پلاک وسیله‌های نقلیه تاریخی، کلوب‌های ورزش‌های هوایی، آبی و هیجانی، کلوب اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، اتومبیل‌رانی، کلاسیک، حفاظت  شخصیت‌ها، تورهای گردشگری سافاری داخلی و خارجی، اسکان در بوم‌گردی‌ها، خانه‌های مسافر و خودروهای آفرود فعالیت دارد.

آماره تصریح کرد: در سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی کشور، سامانه سفر به نشانی ir.۰۹۶۲۹ فعال است و مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت از اطلاعات راه‌ها، آب و هوا و شماره تلفن دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان در حوزه سفر بهره‌مند شوند.

او یادآور شد: همچنین مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت از خدمات حقوقی به گردشگران داخلی و خارجی در قالب تورهای گردشگری سافاری بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122201397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha