دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان لنگرود برگزار شد

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان لنگرود با حضور اعضای کمیته‌های اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنمایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، حسین عابد با اعلام این خبر گفت: دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان لنگرود با حضور اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند سال جاری در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی و دبیر ستاد شهرستان لنگرود افزود: در ابتدای جلسه گزارش اقدامات اداره میراث‌فرهنگی در خصوص آماده‌سازی شهرستان به منظور استقبال از مهمانان نوروزی ارائه شد و سپس رؤسای کمیته‌ها گزارش اقدامات خود را با توجه به مصوبات جلسه اول ارائه دادند.

او بیان کرد: اداره‌ میراث‌فرهنگی شهرستان به منظور آماده‌سازی هرچه بهتر برای استقبالاز مسافران و گردشگران نوروزی به طور مستمر از تاسیسات گردشگری بازدید کرد. 

عابد افزود: همچنین بازدیدهای مشترک و انفرادی از نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، مساجد، بقعه به صورت هفتگی انجام شد و مقرر شد رصد بازار در ایام نوروز از نظر تامین اقلام مورد نیاز مردم و قیمت کالا با اداره تعزیرات، صمت، بهداشت و.... انجام شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی و دبیر ستاد شهرستان لنگرود بیان داشت: ۴۲ واحد از تاسیسات گردشگری شهرستان با تعداد ۶۳۳ اطاق و ۱۸۸۱ تخت جهت استقبال از مهمانان نوروزی آماده هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122301404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha