بررسی ۱۲ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان اردبیل

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بررسی ۱۲ طرح در کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، نگار سریع‌الاطلاق امروز ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: با برگزاری جلسه کمیته فنی سرمایه‌گذاری گردشگری استان، ۱۲ طرح در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: ۱۲ طرح حاضر در این جلسه با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری بالغ بر ۴۷ هزار میلیارد ریال و اشتغال بالای ۵۰۰ نفر پروژه‌های مهمی در حوزه گردشگری استان را شامل می‌شوند.

او تاکید کرد: طرح‌های سرمایه‌گذاری بررسی شده در این جلسه به شهرستان‌های مشگین‌شهر به تعداد چهار طرح، خلخال سه طرح، اردبیل دو طرح، سرعین دو طرح و کوثر یک طرح مربوط بودند.

سریع‌الاطلاق ادامه داد: یک دهکده گردشگری، دو هتل سه ستاره، یک محوطه گردشگری، یک مجموعه آبدرمانی، چهار واحد بوم‌گردی و چند واحد پذیرایی از جمله طرح‌‎های بررسی شده در این جلسه بودند که با اجرای آنها ظرفیت مهمی به تاسیسات گردشگری استان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha