برگزاری کمیته‌های ذیل ستاد اجرایی خدمات سفر در قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات گفت: کمیته اسکان، رفاه و آمار ستاد سفر شهرستان قاینات با مسئولیت اداره میراث‌فرهنگی، براساس مصوبات اولین جلسه ستاد سفر ۱۴۰۳ با حضور ادارات عضو کمیته برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده روز پنج‌شنبه ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ در کمیته اسکان، رفاه و آمار ستاد سفر شهرستان بیان کرد: به منظور بهسازی، آماده‌سازی و سامان‌دهی مراکز اسکان و نظارت بر آن، این کمیته تشکیل شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از وظایف اصلی این کمیته را ارائه راهکار و پیشنهاد برای رفاه بیشتر مسافران و زائران اعلام کرد و ادامه داد: مسایل مختلفی در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که از مهم‌ترین موضوعات می‌توان به آخرین تغییرات و آماده‌سازی اماکن اقامتی در نظر گرفته شده و هم چنین به طور ویژه موضوع نحوه گزارش‌دهی آمار روزانه به دبیرخانه برای ثبت در سامانه جانا اشاره کرد.

او به عنوان دبیر ستاد و مسئول کمیته اسکان، رفاه و آمار در توضیحاتی در خصوص اعلام آمار روزانه و تکمیل فرم‌های ۱۵ گانه آماری در هر روز ارائه کرد و در نهایت مواردی به تصویب اعضا رسید که برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ذیربط ابلاغ شد.

عباس‌زاده خاطر نشان کرد: جلسات دیگر کمیته‌های فرعی ستاد سفر نیز در حال برنامه‌ریزی و برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha