وزیر ارتباطات تعطیلات نوروز کجا می‌رود؟/ زارع‌پور: تهران‌گردی و بازدید از موزه ارتباطات را از دست نمی‌دهم

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تهران مملو از جاذبه‌های دیدنی و گردشگری است، گفت: موزه ارتباطات مکانی تماشایی و جذاب است و حتما در تعطیلات عید از آنجا بازدید خواهم کرد.

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروزی و مصادف شدن آن با ماه مبارک رمضان و فراهم بودن امکان بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی، گفت: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام تعطیلات سال نو امسال قصد داریم با خانواده در تهران بمانیم و جاذبه‌های تاریخی این استان را ببینیم.

او همچنین با بیان اینکه در تعطیلات نوروز باید به امورات وزارتخانه تحت هدایتش رسیدگی کند، افزود: اگر فرصتی برای گذراندن اوقات فراغت فراهم شود قطعا از موزه‌ها، اماکن و جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و دیدنی پایتخت بازدید می‌کنیم.

وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تهران مملو از جاذبه‌های دیدنی‌ است، ادامه داد:  مردم حتما از این جاذبه‌ها بازدید کنند، برای مثال موزه ارتباطات مکانی تماشایی و علمی‌ست که می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای بازدید در ایام عید باشد ‌که ما خودمان حتما به آن سر خواهیم زد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha