نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در کرج برگزار می‌شوند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی به مناسبت عید نوروز و ماه مبارک رمضان در کرج خبر داد. 

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، رحیم خاکی روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ با بیان مکان برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بوستان امید و همچنین دهکده تفریحی و گردشگری باغستان برگزار می‌شوند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز همچنین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی و سوغات و علوم قرآنی در کانون شهید سبحانی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین خبر داد. 

خاکی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بوستان تنیس و نبوت از تاریخ یک تا ۲۰ فروردین گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی و سوغات در بوستان هامون مهرشهر و نمایشگاهی در نبش گلستان نهم کمالشهر از یک فروردین تا ۱۵ فروردین نیز برگزار می‌شود. 

او با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های صنایع دستی با هدف ایجاد جو شور و نشاط برای شهروندان و گردشگران. حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی در ایام نوروز برپا می‌شوند، از علاقه‌مندان و گردشگران دعوت کرد تا از این نمایشگاه‌ها بازدید کنند. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha