هموطنان ساعات خوشی را در نوروزگاه موزه آبگینه تهران تجربه می‌کنند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران ظهر روز پنجشنبه ۲۴ اسفندماه در گفت‌وگو با برنامه سعادت‌آباد رادیو تهران گفت: برنامه‌های نوروزگاه موزه آبگینه به عنوان هسته اصلی برنامه‌های نوروزی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که شهروندان ساعات خوشی را تجربه کنند.

 به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران، پرهام جانفشان در پاسخ به کارشناس مجری برنامه سعادت‌آباد که اجرای متنوع و خلاق تورهای تهرانگردی در سال گذشته را یک موفقیت برای توجه به تهران به عنوان مقصد سفردر شبکه‌های اجتماعی عنوان کرد گفت: پیش از این تهران‌گردی برای هموطنان یک واژه ناآشنا بود اما امروز بخشی از سفرهای شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۳ به تهران‌گردی اختصاص دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران عنوان کرد: خیابان سی‌تیر با داشتن موزه‌های متنوع و اماکن فرهنگی و مذهبی  به عنوان یک محور اصلی تهرانگردی با حال‌وهوای نوستالژیک در ایام نوروز شناخته‌می‌شود. به همین‌منظور برای رفاه حال روزه‌داران برنامه نوروزگاه یک ساعت قبل از اذان مغرب آغاز و تا ساعت ۲۰ همراه با اجرای برنامه آئینی اقوام، جنگ، مسابقه و شاهنامه‌خوانی در کنار بازارچه صنایع‌دستی در محوطه موزه آبگینه و سفالینه میزبان مسافران و شهروندان است.

او تاکید کرد: هموطنان پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود از نحوه ارائه خدمات تاسیسات گردشگری را می‌توانند به سامنه ۰۹۶۲۹ اعلام کنند و تمام توان ما رسیدگی به انتقادات در کمتر از ۲۴ ساعت است.

جانفشان افزود: برگزاری بازارچه صنایع‌دستی در مجموعه گردشگری عباس‌آباد، تورهای تهرانگردی شبانه، بافت‌گردی، بچه‌های مسجد، تورهای ورامین‌گردی، ری‌گردی و تورگل و گیاه در منطقه پاکدشت از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122401591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha