بازدید کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات ‌سفر گیلان از تأسیسات گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان از آغاز بازدید کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات‌ سفر گیلان از تأسیسات گردشگری استان به‌منظور فراهم کردن خدمات و امکانات رفاهی برای ارائه خدمات شایسته به گردشگران و مسافران نوروزی، خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، محمدعلی حسینی‌نسب با اعلام این خبر گفت: دور اول بازدید از اماکن بهداشتی و مراکز پذیرایی درون و برون‌شهری و نمازخانه‌ها و مساجد بین‌راهی در قالب کمیته بازرسی و نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر استان، متشکل از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و پلیس اماکن استان انجام شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان گیلان افزود: در این بازدید مشترک کارشناسان قسمت‌های مختلف واحدهای گردشگری را از نظر کمی و کیفی مورد ارزیابی قرارداده و همچنین موارد لازم برای رعایت موازین بهداشتی و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران را به ایشان اعلام می‌دارند.

او هدف از این بازدیدها را بالا بردن کیفیت خدمات عرضه‌شده به گردشگران عنوان کرد و یادآور شد: همچنین بازدیدهای نظارتی به منظور ارائه خدمات مناسب به گردشگران تا آغاز سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ و پس از آن تا پایان سفرها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و با توجه به همزمانی عید نوروز با ماه رمضان ارائه خدمات مناسب به گردشگران پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122601734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha