هتل‌های کرمانشاه آماده اسکان گردشگران نوروزی هستند/ در نوروز افزایش نرخ نداریم

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه از آماده بودن هتل‌های استان برای اسکان گردشگران در ایام نوروز خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه در گفت‌وگویی با اشاره به فعالیت ۲۲ واحد هتل در کرمانشاه، اظهارکرد: هتل های کرمانشاه ظرفیت اقامت ۱۵۷۵ نفر را برای ایام نوروز خواهند داشت. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: با تمهیدات در نظر گرفته برای نوروز امسال افزایش نرخ هتل‌ها را در کرمانشاه نخواهیم داشت. 

او با بیان اینکه در  آستانه نوروز نظارت بر واحدهای اقامتی استان از جمله هتل‌ها افزایش پیدا کرده، عنوان کرد: در این راستا تیم‌های نظارتی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های مختلفی همچون میراث‌فرهنگی، اتاق اصناف، علوم پزشکی و  ... تشکیل شده و تا پایان تعطیلات نوروز بر ارائه خدمات در هتل های کرمانشاه نظارت خواهند داشت. 

امیری ادامه داد: هرساله در ایام نوروز ظرفیت قابل توجهی از هتل‌های کرمانشاه پر می‌شود که این مسئله باعث می‌شود تا این مراکز اقامتی استان مقداری از کسادی بازار خود در فصل سرد و زمستان را جبران کنند. 

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: کار نوسازی و بهینه سازی تجهیزات هتل‌های کرمانشاه در آستانه نوروز انجام شده است تا میزبانی شایسته‌ای را از مسافران نوروزی داشته باشند. 

استان کرمانشاه با بیش از ۲۲۰۰ اثر تاریخی و طبیعی ثبت ملی شده و صدها تفرجگاه یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی است.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha