نگاه تعاملی در پیشتازی استان کرمان برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری موثر است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: نگاه تعاملی می‌تواند در پیشتازی استان کرمان برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری موثر باشد و با ایجاد روابط حسنه ظرفیت‌های ناب استان شناخته و در سطح ملی و بین‌المللی معرفی خواهد شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، سعید شاهرخی شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در مراسم افتتاح دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری استان کرمان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: نگاه تعاملی می‌تواند در پیشتازی استان کرمان برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری موثر باشد و با ایجاد روابط حسنه ظرفیت‌های ناب استان شناخته و در سطح ملی و بین‌المللی معرفی خواهد شد.‌

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: دستگاه دولتی و جامعه‌ای موفق است که یک رابطه و تعامل حسنه بین فعالین بخش خصوصی و دستگاه‌های حاکمیتی و مدیریتی دولت ایجاد شود و این تعامل هم نیازمند کار تیمی است.

او گفت: با تعامل و ارتباط و ایجاد کار تیمی گردش اطلاعات به درستی شکل خواهد گرفت و نتیجه آن بازخوردی برای اصلاح رفتار است.

شاهرخی افزود: تعامل حسنه بین بخش خصوصی و دولتی اثربخش است و باید به دنبال ریشه‌یابی مسائل برای معرفی بهتر ظرفیت‌های گردشگری استان باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان کرمان گفت: باید ریشه یابی کرد و فهمید مساله اصلی گردشگری استان کرمان در حوزه‌های مختلف مدیریتی چیست تا با یک خروجی دقیق بتوانیم در حوزه میراث‌فرهنگی اصلاح رفتار مربوط با آن را مورد بررسی قرار دهیم.

او افزود: وحدت و هم افزایی می تواند نتیجه خوب و اثرگذاری در استان کرمان ایجاد کند و امروز با افتتاح دفتر راهنمایان حوزه گردشگری استان و حضور پررنگ مدیران بخش های مختلف شاهد آن هستیم.

شاهرخی در ادامه با اشاره به ارزیابی استان کرمان برای میزبانی سومین جشنواره تولیدات چند رسانه ای گفت: بخش خصوصی می تواند در عملکرد بهتر استان کرمان کمک بسزایی داشته باشد و تعامل و هم‌افزایی بخش‌های دولتی و خصوصی در کنار هم مهم و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha