بازدید مدیرکل میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان از ستاد خدمات سفر ایرانشهر 

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: مدیرکل میراث‌فرهنگی طی سفر به حوزه جنوب استان از نحوه خدمات‌رسانی و فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان بازدید کرد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رحمان ریگی اظهار کرد: مدیرکل میراث‌فرهنگی استان که به منظور بررسی میدانی آخرین وضعیت فعالیت ستادهای شهرستان به جنوب استان سفر کرده است ظهر امروز شنبه 27 اسفندماه بازدیدی کامل از اقدامات ستاد خدمات سفر شهرستان ایرانشهر انجام داد.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر افزود: بازدید از کمپ نوروزی ورودی شهرستان، ایستگاه نوروزی نخلستان و اقامتگاه موقت شهرداری از جمله برنامه‌های سفر مدیرکل میراث‌فرهنگی به این ایرانشهر بود.  

او ادامه داد: مدیرکل میراث‌فرهنگی در ادامه این سفر بازدیدی از سیاه‌چادر و سفره افطار ساده، نمازخانه، چادر پذیرایی از مهمانان نوروزی، غرفه‌های صنایع‌دستی، ایستگاه هلال احمر، خانه بازی کودک هلال و غرفه آموزش کمک‌های اولیه انجام داد و به صورت میدانی وضعیت موجود را مورد بررسی قرارداد و راهکارهای تقویت اقدامات را نیز تشریح کرد.  

به گفته ریگی، به منظور رفاه حال مسافرن و گردشگران نوروزی، بوستان نماز ایرانشهر نیز با ۱۲ چادر و چهار گردتوپ و همچنین امکاناتی مانند غرفه‌های صنایع‌دستی و سفره افطار ساده تجهیز و فعال شده است که مورد بازدید مدیرکل هم قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: طهرانی‌مقدم مدیرکل میراث فرهنگی استان در این بازدیدها با تاکید بر ارائه  خدمات مناسب و در خور شأن  به مسافرین نوروزی، ایرانشهر را نقطه مهمی در مسیر مسافرت‌های نوروزی دانست که با همگرایی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر شهرستان و رعایت شأن ایام ماه مبارک رمضان می‌تواند خاطره‌ای خوش در ذهن مسافرین و گردشگران ایجاد کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha