رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد

رئیس پلیس راهور فراجا از آماده باش ۸۰ هزار نفر نیروی خدمات رسان در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش میراث آریا، سردار سیدتیمور حسینی، رئیس پلیس راهور فراجا، صبح امروز یکشنبه ۲۷ اسفندماه در رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ که با حضور فرمانده کل انتظامی در دانشگاه افسری امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، با آرزوی سفری ایمن برای همه مردم کشور، اظهار کرد: بیش از ۸۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی، پلیس راهور، امداد و نجات، راهداری، اورژانس، امداد خودرو و کانون ایرانگردی و جهانگردی برای اجرای طرح نوروزی آماده هستند. 

او با اشاره به تغییر الگوی سفر در نوروز پیش رو به دلیل مصادف بودن عید نوروز با ماه مبارک رمضان افزود: متاسفانه سال گذشته ۱۲۱۷ نفر از هموطنان ما فقط در دوره طرح نوروزی جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راهور راهور فراجا بر خط قرمز پلیس و مجموعه نظام برای مقابله با تصادف و حادثه سازان تاکید کرد و گفت: متاسفانه تعدادی اندکی از رانندگان برای دیگر مردم خطرآفرین هستند که پلیس برای برخورد با آنان اغماض نخواهد کرد. 

حسینی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم  کمتر از ۱۰ درصد رانندگان متخلف اراده خود را به دیگران تحمیل کنند. دلیل ۲۰ هزار جان باخته تصادفات ۵ هزار راننده متخلف است‌؛ نباید اجازه دهیم عده‌ای با سلامت و امنیت مردم بازی کنند، باید با قاطعیت نسبت به تخلفات حادثه ساز برخورد قانونی کنیم. در تعطیلات مردم نیاز به آرامش دارند و ما به کسی اجازه نخواهیم داد که آرامش مردم را به خطر بیاندازند. 

او ادامه داد: امیدواریم با همراهی مردم نوروزی کم تصادف و با حداقل حوادث جاده‌ای و بدون مرگ عزیزانمان داشته باشیم. 

رئیس پلیس راهور فراجا نقطه مطلوب پلیس را جلوگیری از جانباختن حتی یک نفر در تصادفات دانست و در انتها افزود: برای ما جان باختن یک نفر هم زیاد است و با هماهنگی و همکاری مردم خوشبین هستیم که می‌شود تصادفات و حوادث جاده‌ای را به حداقل رساند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha