راهنمایان گردشگری در امکان تاریخی‌فرهنگی و برخی کمپ‌های نوروزی مستقر می‌شوند/ تأکید بر رعایت پوشش اسلامی و موازین ماه رمضان در اماکن گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به استقرار راهنمایان گردشگری در اماکن فرهنگی‌تاریخی قابل بازدید در ایام نوروز، بر رعایت موازین شرعی و پوشش اسلامی در اماکن گردشگری تأکید کرد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز، جلسه هماهنگی داخلی اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان روز یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ با حضور رؤسای شهرستان‌ها و معاونان اداره کل برگزار شد.

در این جلسه رحیم خاکی همچنین به رعایت موازین پوشش اسلامی بر اساس قانون و ماه مبارک رمضان در مکان‌های تاریخی‌فرهنگی و واحدهای پذیرایی و اقامتی تأکید کرد و گفت: همه اقدامات برای ارائه خدمات بهینه به گردشگران و روزه‌داران مد نظر قرار بگیرد.  

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز برگزاری تورهای گردشگری، نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و فرهنگی در مبادی ورودی شهر و مکان‌های فرهنگی و تفریحی را برای ایجاد جو نشاط در شهر موثر دانست و از برنامه ریزی برای برگزاری مراسم افطار در یکی از اماکن تاریخی و همچنین نمایشگاه قرآنی خبر داد.  

او با اشاره به اجرایی شدن نظارت‌های تلفیقی با همراهی دستگاه‌های مرتبط و همچنین نظارت‌های تخصصی اداره کل تمامی اقدامات را در جهت ارائه خدمات به بهترین نحو در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مسافران و گردشگران عنوان کرد.  

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha