پلیس‌ راهور: فردا تا چهارشنبه برای سفر مناسب نیست

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با توجه به هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی در خصوص سفر در جاده‌های کشور از فردا ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا روز اول فروردین ۱۴۰۳ هشدار داد.

به گزارش میراث آریا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، به هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید برای فردا دوشنبه مورخه ۲۸ اسفند تا روز چهارشنبه اول فروردین برای تمامی استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد در بازه زمانی اعلام شده، شرایط مناسبی برای سفرهای جاده ای وجود نداشته باشد.

او گفت: شدیدترین بارندگی‌ها در روز سه‌شنبه این هفته در استان‌های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان پیش بینی شده که مشکلاتی را در وضعیت تردد و ترافیک معابر شهری و بین شهری ایجاد می‌کنند.

سرهنگ شیرانی گفت: با توجه به همزمان شدن سفرهای پایان سال و این وضعیت جوی مطمئنا شرایط مناسب و ایده آلی برای سفر در جاده های کشور نداشته باشیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: در این شرایط علیرغم حضور گسترده پلیس راهور و سایر سازمانهای خدماتی و امدادی در ایام نوروز در جاده‌های کشور احتمال اختلال در ترافیک و ترددهای جاده‌ای وجود دارد که توصیه پلیس راهور رعایت احتیاط کامل رانندگان برای رانندگی در این شرایط همراه با کاهش سرعت و افزایش مسافت بیشتر با خودروی جلویی به منظور پیشگیری از حوادث است.

او تصریح کرد: در برخی از استان‌های شرقی کشور احتمال کاهش میدان دید در رانندگی به علت باد شدید و گرد و غبار وجود دارد که در این جاده ها رانندگی با چراغ روشن و کاهش سرعت بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha