برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی در حاشیه رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: در حاشیه رزمایش مشترک ایران، روسیه و چین در دریای عمان نمایشگاه صنایع‌دستی و آثار تولیدات استان دایر شد. 

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، محمدهادی طهرانی‌مقدم ۲۸ اسفندماه اظهار کرد: این نمایشگاه همزمان با برگزاری رزمایش مشترک کشورهای ایران، روسیه و چین در شهرستان چابهار برگزار شد که مورد استقبال شرکت کنندگان داخلی و خارجی حاضر در رزمایش قرار گرفت. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: در این نمایشگاه ۱۵ نفر از صنعتگران استان شرکت داشته و آثار و صنایع دستی را در معرض دید قرار دادند که زیبایی، کیفیت و نوع محصولات این استان به ویژه برای مهمانان بین‌المللی کشورهای روسیه و چین بسیار مورد توجه قرار گرفت. 

به گفته طهرانی‌مقدم، در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه بالغ بر هزار نفر از غرفه‌های صنایع‌دستی که توسط این اداره کل دایر شده بود، بازدید کردند. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در مجموع نیز بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان بالغ بر ۲۳۰میلیون تومان از محصولات موجود در این نمایشگاه را خریداری و به عنوان سوغات ارزشمند از استان زیبای سیستان و بلوچستان به ارمغان بردند. 

رزمایش دریایی مشترک کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۴ ایران، روسیه و چین در آب‌های دریای عمان اجرا شد و برخی از طرح های عملیاتی آن به اجرا در آمد. این رزمایش مشترک به منظور حفاظت از فعالیت‌های اقتصادی دریایی انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122801976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha