رونمایی از تخته‌ بازی باستانی شهرسوخته توسط استاندار سیستان و بلوچستان  

سرپرست پایگاه میراث‌جهانی شهرسوخته سیستان گفت: همزمان با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در محل شهرسوخته زابل از مولاژ(قالب) تخته‌ بازی و جمجمه جراحی شده رونمایی شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، زهره شیرازی اظهار کرد: محمدکرمی استاندار سیستان و بلوچستان عصر روز گذشته ۲۷ اسفندماه با حضور در محل موزه پایگاه میراث‌جهانی شهر سوخته، از مولاژ تخته بازی و جمجمه جراحی شده رونمایی کرد.  

سرپرست پایگاه میراث‌جهانی شهرسوخته سیستان افزود: محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، حاجی حسینی فرماندار شهرستان هامون و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی در پایگاه میراث جهانی شهر سوخته نیز بازدید کرد و به صورت میدانی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار داد.  

او ادامه داد: استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در حاشیه بازدید از ایستگاه استقبال مسافران نوروزی از غرفه‌های صنایع‌دستی پایگاه میراث‌جهانی و همچنین موزه باستان‌شناسی شهرسوخته بازدید کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122801991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha