بازدید نظارتی مشترک از تأسیسات گردشگری علی‌آبادکتول در استان گلستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان از بازدید مشترک با ادارات ذی‌ربط نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان علی‌آبادکتول خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری با اعلام این خبر گفت: پیرو دستورالعمل ستاد اجرایی خدمات سفر ویژه نوروز ۱۴۰۳ با موضوع نظارت بر فعالیت واحدهای خدماتی، بازدید مشترکی با حضور کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان با همراهی روسای ادارات میراث‌فرهنگی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان علی‌آبادکتول، از تفرجگاه و پارک جنگلی کبودوال، مراکز اقامتی هتل کانیار و پارمیس شهرستان علی‌آبادکتول در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی اجرایی شد.

معاون گردشگری استان گلستان افزود: در این بازدید ضمن انجام بررسی‌های لازم ازلحاظ موارد بهداشتی، نظافت آشپزخانه‌ها، اتاق‌ها، پروانه بهره‌برداری‌، نرخ‌نامه و...، توصیه‌های بهداشتی و ارائه راهکارهایی برای برطرف کردن نواقص به مدیران واحدها صورت گرفت.

او هدف از این بازدیدها را احصا مشکلات و رفع نواقص احتمالی واحدهای خدماتی به‌منظور خدمات‌رسانی شایسته به مسافران و گردشگران عنوان و بر اجرای بازدیدهای مشترک تا پایان دوره سفر در ۱۴ شهرستان سطح استان تأکید کرد.

قندهاری تصریح کرد: ازآنجایی‌که شهرستان علی‌آبادکتول درکریدور اصلی استان و مسیر تردد مسافران و گردشگران به سمت مشهد الرضا (ع) واقع‌شده، یکی از اولویت‌های جذب گردشگران خدمات‌دهی مناسب به مسافران است که واحدهای گردشگری به‌ویژه رستوران‌های بین‌راهی و واحدهای اقامتی نقش اصلی در محقق شدن این مهم را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha