۹۰ المان نوروزی و ماه مبارک رمضان در رشت نصب شد

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت گفت: ۹۰ المان ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان در این شهر نصب شده‌است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان علیرضا حسنی روز دوشنبه با اشاره به هماهنگی‌ها برای فضاسازی شهر رشت برای استقبال از ماه مبارک رمضان و نوروز در نشست‌هایی در قالب کمیته و کارگروه با نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت اظهار کرد: با تصمیمات گرفته شده تعدادی از المان‌ها تعمیر و یک سری هم جدید خریداری و در سطح شهر، میادین و معابر اصلی رشت نصب شده‌ است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت با بیان اینکه المان‌های ویژه ماه رمضان قبل از آغاز ماه مبارک رمضان نصب شده بود، اضافه کرد: نیروهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری از چند روز گذشته به استقبال بهار رفتند و نسبت به نصب المان‌های نوروزی در سطح شهر رشت اقدام کرده‌اند.

او در ادامه با تشریح اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در رابطه با فضای سبز و رویکرد جدید این سازمان در انجام کارهایی در این حوزه با هدف چشم‌نوازی شهروندان و گردشگران افزود: بلوارها و میادین شهر رشت با گل های زینتی زیباسازی شده‌است.

حسنی عنوان کرد: اکران تصاویر تبریک بهار قرآن و طبیعت در قالب چاپ بنر و نمایش تصاویر پدران شهید در بیلبوردهای شهری رشت از دیگر اقدامات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت در این ایام است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت به اقدمات انجام شده در ارتباط با نورپردازی با سبک جدید در سطح شهر رشت به مناسبت ماه مبارک رمضان و نوروز اشاره کرد و افزود: سال آینده بخش زیادی از معابر، تقاطع های غیرهمسطح نورپردازی خواهد شد.

او اظهار کرد: نور و رنگ برای مردم اهمیت داشته و موجب شهرپذیری می‌شود؛ از این رو در کنار نورپردازی‌ها در سطح شهر رشت از رنگ ها نیز استفاده خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه دیوارنگاری های جدید در سطح شهر رشت انجام شده و ادامه دارد، افزود: کارهای جدید این سازمان در سال آینده تداوم خواهد یافت.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت اظهار امیدواری کرد تا با پشتوانه اعضای شورا شهر، شهردار و مدیران مجموعه شهری شهر رشت سال آینده سالی توام با آرامش و جلوه‌های بصری متفاوت و زیباتر باشد.

او یادآور شد: برای نصب المان های نوروزی مدیران و همکاران مناطق پنج گانه شهرداری رشت نیز با این سازمان مشارکت کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha