سنندج با نصب ۱۱۰ اِلمان نوروزی به استقبال بهار می‌رود

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و اجرای طرح استقبال از بهار قرآن و بهار طبیعت، ۱۱۰ اِلمان نوروزی و ۱۰ سفره هفت‌سین در نقاط مختلف شهر نصب و برپا شد.

به‌ گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، علی اصغری روز دوشنبه  ٢٨ اسفندماه ١٤٠٢ در این‌باره اظهار کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سنندج به مناسبت فرا رسیدن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان اقدامات گسترده‌ای در خصوص اجرای طرح زیباسازی در سطح شهر در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: شهرداری در راستای ایجاد فضای با نشاط در سطح شهر اقدام به طراحی و نصب ۱۱۰ المان‌ نوروزی و ۱۰ سفره هفت سین در پارک‌ها و میادین اصلی سطح شهر کرده است.

او عنوان کرد: المان‌هایی که در سطح شهر به مناسبت فرا رسیدن سال نو و همچنین بهار طبیعت نصب می‌شود، المان موضوعی شهر خلاق موسیقی، پایتخت دف جهان، پایتخت کتاب و المان‌های مربوط به ماه مبارک رمضان است که برخی از این المان‌ها به طور ثابت نصب می‌شود.

اصغری همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه نورپردازی و رنگ‌آمیزی جداول یادآوری شد: انجام نورپردازی در ۳۰ نقطه، انجام بیش از ۳۰۰ کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر و ۳ هزار متر دیوار نگاری از دیگر اقدامات این سازمان در سطح شهر بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122802065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha