حسرت سفر به کردستان را دارم/ فرصت بازدید از موزه‌ها را در نوروز از دست ندهیم

حمیدرضا پگاه گفت: حسرت سفر به کردستان را دارم. هنوز نشده است آن‌طور که دلم می‌خواهد این شهر را ببینم و بگردم. بلوچستان را هم کامل ندیده‌ام و فقط بعضی شهرهایش را دیده ام.

«حمیدرضا پگاه» بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: اصالت من تهرانی است و پدر و مادرم هردو متولد تهران هستند و خودم هم در این شهر رشد کرده‌ام ولی هنوز تمام دیدنی‌های این شهر را کامل ندیده‌ام.

او در پاسخ به این پرسش که کدام نقطه از تهران را برای بازدید و تماشا به مسافران نوروزی معرفی می کنید، گفت: بازدید از کاخ‌های سعدآباد، نیاوران و گلستان را به مسافران توصیه می‌کنم. این اماکن در نوروز هم هوای خوبی دارند. بازدید از موزه‌ها بسیار جذاب است؛ در حالی که ما عادت داریم فقط وقتی به خارج از کشور سفر می‌کنیم به موزه‌ها می‌رویم.

وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از موزه‌های تهران را برای بازدید پیشنهاد می‌دهید؟، پاسخ داد: به نظر من موزه‌های ایران باستان، دفینه و موزه زمان گزینه‌های جذابی برای بازدید مسافران نوروزی هستند.

بازیگر سریال «آوای باران» بیان کرد: اگر مسافران قصد حضور در فضای طبیعت را هم داشته باشند، پارک ملت فضای بزرگی دارد، پارک پردیسان هم خوب است.

این بازیگر تلویزیون در ادامه در پاسخ به این سوال که سفرتان به کدام یک از  شهرهای ایران برایتان ماندگار و پرخاطره بوده است، توضیح داد : هرجایی که برای اولین بار به آن سفر کنم، برایم جذاب است. همیشه اولین سفرم به هر جایی حتی کویر و بیابان برایم ماندگار بوده است.

او گفت: توصیه می کنم هر کجا از ایران را که ندیده‌اید بروید و ببینید. هر جایی حتما ارزش یکبار دیدن را دارد،‌مخصوصا که اگر آنجا متعلق به ایران زیبا باشد.

پگاه همچنین در پاسخ به این سوال که تا به حال به کدام یک از شهرهای ایران و سفر کرده اید، گفت : بگذارید از شهرهایی که ندیده‌ام بگویم‌؛ بیشتر از همه حسرت سفر به کردستان را دارم. هنوز نشده است آن‌طور که دلم می‌خواهد این شهر را ببینم و بگردم. بلوچستان را هم کامل ندیده‌ام و فقط بعضی شهرهایش را دیده ام.

او در پایان تاکید کرد: به نظرم هر جایی ارزش یکبار دیدن را دارد، البته باید به سلیقه‌ها هم توجه کرد. مثلا برخی کویر و عده‌ای دریا را دوست دارند. ایران هم خوشبختانه مجموعه‌ای کامل از نقاط گردشگری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha