۴۲۴ مرکز آموزشی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است/ ۲۰ هزار نفر از عوامل اجرایی به فرهنگیان خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی به عنوان مراکز اسکان موقت نوروزی فرهنگیان آغاز شد.

سیدسعید مقدم‌زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده و ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت حفظ و ارتقای شأن و جایگاه فرهنگیان با حداقل هزینه و حداکثر خدمات مراکز آموزشی - رفاهی، اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و مدارس در طرح میزبانی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ ساماندهی شده است. 

او افزود: بر همین اساس تعداد ۳ هزار سوئیت در ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی تربیتی و تعداد ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ۲ هزار خوابگاه میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی است. همچنین ۴۲۴ مرکز آموزشی - رفاهی و تعداد ۶ هزار و ۷۰۴ مدرسه با ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس در طرح اسکان موقت نوروزی فرهنگیان آماده خدمت‌رسانی به فرهنگیان گرامی است. 

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: به منظور تسهیل در سفرهای نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan. medu. ir برای خدمات رزرو - پذیرش غیرحضوری فعال است که تعداد ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر عوامل اجرایی میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha