چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های گردشگری ویژه‌ای دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: این استان از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های قابل‌توجه و ویژه‌ای در حوزه گردشگری برخوردار است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری شامگاه دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در آیین گشایش نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر شهرکرد تأکید کرد: چهارمحال و بختیاری به‌علت برخورداری از جاذبه‌های فراوان میزبان و مقصد اصلی گردشگران و مسافران داخلی و خارجی به‌شمار می‌رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر به معرفی بیشتر تولیدات چهارمحال و بختیاری و رونق سرمایه‌گذاری کمک می‌کند.

او تصریح کرد: افزایش اشتغال،کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهم‌ترین دستاوردهای راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر است.

علیرضا جیلان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ برای علاقه‌مندان امکان‌پذیر است.

جیلان تأکید کرد: در نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر ۱۷ هنرمند فعال رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha