۱۲۰ گشت پلیس جاده‌های کرمانشاه را در نوروز پوشش می‌دهند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: در ایام نوروز ۱۲۰ گشت پلیس جاده های کرمانشاه را در ایام نوروز پوشش می‌دهند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه، سرهنگ عبدالحسین زارع روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس راه استان از ۲۴ اسفندماه آغاز شده است، اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۲۰ گشت محسوس و نامحسوس پلیس جاده‌های کرمانشاه را پوشش خواهند داد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال هم به مانند سال‌های گذشته طرح نوروزی پلیس راه از ۲۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۴ فروردین ادامه پیدا خواهد کرد.

او به همزمانی ماه مبارک رمضان و عید نوروز هم اشاره کرد و گفت: این مسئله باعث شده که اوج ترافیک را پس از زمان افطار داشته باشیم که باتوجه به  تاریکی هوا ممکن است جاده ها خطرساز باشند.

سرهنگ زارع یادآور شد: از تمام رانندگان در خواست می‌کنیم تا از رانندگی در طول شب خودداری کنند و بیشتر تردد خود را در طول روز انجام دهند و برای اینکه برای روزه داری آنها مشکی ایجاد نشود، بعد از اذان تردد کنند.

او در خاتمه از خستگی و خواب آلودگی به عنوان دو عامل مهم تصادف یاد کرد و گفت: به همین منظور در تمام مسیرهای منتهی به مقاصد گردشگری ایستگاه‌های خدمات رفاهی ایجاد شده که به رانندگان توصیه می‌شود برای استراحت و رفع خستگی در کنار این ایستگاه‌ها مدت زمانی را توقف کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha