جاده چالوس از ساعت ۱۱ امروز یکطرفه شد

جانشین پلیس راه فراجا اعلام کرد: محور چالوس ساعت ۱۱ صبح امروز سه‌شنبه از جنوب به شمال به سمت مرزن‌آباد یکطرفه شده‌است.

به گزارش میراث آریا، سرهنگ سیاوش محبی جانشین پلیس راه فراجا روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ گفت: از ساعت ۱۱ صبح امروز محور چالوس به طرف مرزن‌آباد یکطرفه شده است. در محور هراز هم به دلیل پرحجم بودن ترافیک در برخی از محدوده‌ها ترافیک به طور مقطعی سنگین است و تا ساعاتی دیگر از جنوب به شمال یکطرفه می‌شود.

او با اشاره به وضعیت ترافیک توضیح داد: ترافیک در اکثر محورهای مواصلانی سراسر استانهای کشور پر حجم و به همین دلیل در برخی از استان‌های پرتردد محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است.

جانشین پلیس راه فراجا درباره وضعیت جوی خاطرنشان کرد: در اکثر محورها شاهد بارش باران هستیم و در ارتفاعات بارش خفیف برف داریم و بر اساس پیش‌بینی هوا شناسی در روزهای پیش رو بارش باران شدیدتر خواهد بود.

محبی ادامه داد: به رانندگان توصیه می شود که در صورت امکان سفر خود را به تعویق بیندازند تا شرایط آب و هوایی مساعد شود و در صورت ضرورت سفر ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

او همچنین اضافه کرد: شب گذشته جاده چالوس را به دلیل ریزش سنگ مسدود کردیم و با توجه به بارندگی‌های مستمر احتمال ریزش سنگ از کوه به ویژه در جاده کوهستانی چالوس وجود دارد و به رانندگان توصیه می‌شود که احتیاط کنند.

جانشین پلیس راه فراجا با اشاره به آمادگی نیروهای پلیس راهور اظهار کرد: نیروهای پلیس راهور از ۲۴ اسفند در آماده‌باش صددرصد در کل کشور هستند و در کنار دستگاه‌های راهداری، هلال احمر و اورژانس آماده خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

محبی تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت حقوق شهروندی از هر گونه تخلف سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکت از شانه خاکی جاده وسایر تخلفات پرهیز کنند، پلیس راهور در صورت مشاهده هر گونه تخلف بدون اغماض اعمال قانون می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha