عملکرد گردشگری اردبیل در یک سال گذشته قابل توجه است/ تلاش برای جذب گردشگران خارجی بیشتر

استاندار اردبیل گفت: عملکرد اداره کل میراث‌فرهنگی استان در حوزه گردشگری در یک سال گذشته قابل توجه بوده و برای ادامه این روند در سال جدید برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، سید حامد عاملی امروز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ضمن حضور در ساختمان اداره کل میراث‌فرهنگی استان و شرکت در جلسه وبیناری ستاد مرکزی خدمات سفر کشور، گفت: عملکرد گردشگری اردبیل در یک سال گذشته قابل توجه بوده و برای ادامه این روند در سال جدید برنامه‌ریزی شده است که تحقق آن با تلاش عوامل اداره کل میراث‌فرهنگی ممکن خواهد بود.

استاندار اردبیل افزود: کسب رتبه اول استان در بازاریابی گردشگری خارجی و تولید محتوای مناسب و گسترده برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان در سطح بین‌المللی دستاوردهای مهمی بود که نتایج خوبی در توسعه گردشگری استان داشته است.

او تاکید کرد: توسعه گردشگری خارجی می‌تواند در اقتصاد و اشتغال استان تاثیر چشم‌گیری داشته باشد و در این راستا نیازمند اقدامات جدی در زمینه استانداردسازی خدمات، توسعه مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی هستیم.

عاملی همچنین با اشاره به آمادگی استان برای استقبال از گردشگران نوروزی، ادامه داد: اقدامات لازم برای ایام عید نوروز در ستاد خدمات سفر انجام شده است و عمده زحمت برعهده اداره کل میراث‌فرهنگی استان و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان خواهد بود و مدیریت استان نیز در این ایام آماده هرگونه همکاری و اقدام لازم برای استقبال شایسته از مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122902220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha