۲۰۵ واحد اقامتی جزیره قشم پذیرای میهمانان نوروز

رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۲۰۵ واحد اقامتی در نقاط مختلف جزیره آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان و گردشگران در ایام نوروزی هستند.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی روز سه‌شنبه ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ با اعلام این مطلب، گفت: ۸۵ هتل، هتل آپارتمان و میهمانپذیر به همراه ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی با ۱۱ هزار تخت به میهمانان جزیره جهانی قشم خدمات ارائه خواهند داد.

رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با تاکید بر اینکه ۱۱ هزار تخت برای اسکان گردشگران نوروزی آماده شده است، افزود: چهار هتل چهار ستاره با ۶۷۲ تخت، ۱۳ هتل با موقعیت دو ستاره با دو هزار و ۲۲۲ تخت، ۱۵ هتل دو ستاره با یکهزار و ۲۴۳ تخت و پنج هتل تک ستاره با ۳۳۸ تخت در ایام نوروز ۱۴۰۳ آماده ارائه خدمات به میهمانان و گردشگران جزیره قشم هستند.

به گفته رستم گورانی دو بوتیک هتل با ۱۶۸ تخت و ا۸ واحد موقت با ۲۲۳۰ تخت هم در کنار هتل‌های ستاره دار قشم پذیرای میهمانان جزیره خواهند بود.

رئیس کمیته گردشگری و اسکان ستاد اجرایی خدمات سفر قشم اعلام کرد: ۱۲۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایجاد شده در روستاهای هدف گردشگری، فرصتی را برای حضور گردشگران در این روستاها با دو هدف بازدید از ظرفیت‌های گردشگری و اسکان در خانه‌های زیبای روستایی فراهم ساخته است.

او همچنین بیان کرد: در ایام نوروز نظارت کاملی بر نحوه ارائه خدمات اقامتی در تمامی هتل‌ها و بوم‌گردی‌ها توسط نیروهای بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم انجام می‌شود تا بهترین خدمات به میهمانان جزیره ارائه شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha