ظرفیت اسکان در استان مازندران بیش از یک میلیون و ۲۶۲ هزار نفر شب است/ توسعه گردشگری مذهبی با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان

استاندار مازندران گفت: ظرفیت کلی اسکان در استان مازندران بیش از یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۸۲۸ نفر شب است و برای خدمات اسکان تمامی دستگاه‌ها آماده شده‌اند.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به آمادگی این استان برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی، افزود: جلسات هماهنگی و برنامه‌ریزی برای ایام نوروز در ستاد اجرایی خدمات سفر انجام شده است، با توجه به تقارن نوروز و ماه رمضان توسعه گردشگری مذهبی را با تاکید بر بقاع متبرکه و معرفی شهرهایی که گرایش مذهبی بیشتری دارند را مدنظر قرار داده‌ایم.

او به برنامه‌ریزی به‌منظور متوازن کردن سفرها در استان اشاره کرد و افزود: ظرفیت اسکان در استان ۱۰۷ هزار و ۶۵۹ شب اسکان رسمی داریم. همچنین ظرفیت کلی اسکان در استان یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۸۲۸ شب است و برای خدمات اسکان آماده شده‌اند.

حسینی‌پور ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری‌ها برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای ارائه خدمات بهداشتی انجام شده ۲ دانشگاه علوم پزشکی را با هدف خدمات‌رسانی فعال کرده‌ایم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم استان مازندران به مهمان‌نوازی مشهور هستند و در نوروز ۱۴۰۳ نیز به تدارک برنامه‌های بسیار مناسب به استقبال مسافران نوروزی خواهیم رفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha