میزبانی عشایر خوزستان از مسافران نوروزی در «مضیف» جاذبه گردشگری است/ برپایی بازارچه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها

استاندار خوزستان با اشاره به خون‌گرمی و مهمان‌نوازی مردم این استان گفت: میزبانی عشایر خوزستان از مسافران نوروزی در «مضیف»، جاذبه گردشگری به حساب می‌آید.

علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، افزود: مردم استان خوزستان برای میزبانی از مهمانان خود مراسم خاصی دارند. یکی از زیباترین میزبانی‌ها مربوط به عشایر خوزستان است که در محلی به نام «مضیف» از مهمانان، مسافران و گردشگران میزبانی و پذیرایی می‌کنند.

او افزود: ما تجربه خوبی در حوزه میزبانی از مسافران در ایام اربعین و نیز در اردوهای راهیان نور داشته و از این رو آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران نوروزی داریم.

حسینی محراب اضافه کرد: اکیپ‌های هلال‌احمر، راهداری، اورژانس و ... در جاده‌های استان مستقر هستند. ۲۲ نقطه خطر در استان شناسایی شده که خوشبختانه ۱۵ نقطه، خطر آن برطرف شده است.

استاندار خوزستان افزود: بازارچه‌های صنایع‌دستی در استان برپا شده و خوشبختانه عشایر خوزستان نیز با برپایی سیاه‌چادر و مضیف از مسافران نوروزی میزبانی می‌کنند. خوزستان استانی است که دارای ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مذهبی، طبیعت‌گردی، دریایی و ... است و تمام ظرفیت‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی به کار گرفته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha