۰۹۶۲۹ یکی از جلوه‌های احترام به حقوق مردم است/ استان‌های خراسان رضوی و تهران در صدر پاسخگویی‌ها/ رشد ۴۰ درصدی تماس‌ها

معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح امروز چهارشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از سامانه ۰۹۶۲۹ سامانه ملی سفر بازدید کرد.

به گزارش میراث‌آریا، علی‌اصغر شالبافیان، معاون گردشگری کشور و رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر صبح امروز چهارشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از سامانه ۰۹۶۲۹ بازدید کرد.

معاون گردشگری کشور در حاشیه این بازدید به صورت برخط با ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تبریک سال نو و قدردانی از زحمات اعضای ستاد گفت: از استان‌هایی که به موضوعات مطرح شده از سوی مردم در سامانه ۰۹۶۲۹ به سرعت پاسخ دادند، تشکر می‌کنم، استان‌های تهران و خراسان رضوی در صدر پاسخگویی‌ها قرار داشتند. با توجه به حجم گسترده مراجعان به این سامانه تنها تعداد اندکی پاسخ داده نشده که در دست بررسی قرار دارد.

علی‌اصغر شالبافیان افزود: استان‌هایی که محور مواصلاتی طولانی دارند باید هر چه سریع‌تر گزارش‌هایی که مردم درباره سرویس‌های بهداشتی می‌دهند، رسیدگی کنند، این موضوع نقش مهمی در میزان رضایتمندی مردم دارد.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: خوشبختانه طی سه سال گذشته اقدام هماهنگ و خوبی در سامانه ۰۹۶۲۹ انجام شده که یکی از جلوه‌های احترام به حقوق مردم است.

او درباره تعداد تماس‌های دریافتی در سامانه ملی سفر گفت: ۹۵ هزار و ۵۶۷ تماس از شروع طرح ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه به این سامانه داشتیم که بخشی از این تماس‌ها از طریق تماس با کارشناسان و بخشی از طریق مراجعه به سایت ۰۹۶۲۹ بوده است، همچنین بیشترین موضوعات این تماس‌ها مربوط به دریافت اطلاعات درباره راه‌ها و اماکن گردشگری و اقامتی، آب و هواست که کارشناسان ما مسافران نوروزی را در این زمینه راهنمایی کردند.

معاون گردشگری کشور افزود: تماس‌های دریافتی سامانه ۰۹۶۲۹ از ۱۵ تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۰ درصدی داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha