طرح کارگاه‌گردی برای علاقه‌مندان به صنایع‌دستی در کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه از اجرای طرح کارگاه‌گردی برای مردم و میهمانان نوروزی علاقه‌مند به صنایع‌دستی در کرمانشاه خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، امین کوگانی با بیان اینکه این طرح در نوروز برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این طرح علاقه‌مندان به صنایع‌دستی و تورهای گردشگری می‌توانند در کارگاه‌های صنایع‌دستی حضور پیدا کنند و روند تولیدات صنایع‌دستی استان را از نزدیک ببینند. 

سرپرست معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان کرمانشاه افزود: در این طرح که برای اولین بار است در سطح استان اجرا می‌شود، ۲۳ کارگاه صنایع‌دستی برای بازدید گردشگران و علاقه‌مندان به صنایع‌دستی آماده شده‌ است. 

او هدف از اجرای این طرح را تلاش برای ترویج صنایع‌دستی و معرفی تولیدات و محصولات صنایع‌دستی استان به گردشگران عنوان  و تصریح کرد: در این طرح مردم و گردشگران نوروزی می‌توانند شناخت هرچه بیشتری را از فرهنگ، هنر اصیل و تمدن ایران اسلامی پیدا کنند. 

کوگانی در خصوص نحوه آگاهی مردم و گردشگران نوروز از کارگاه‌هایی که می‌توانند در این ایام از آنها بازدید داشته‌ باشند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات کارگاه‌های فعال استان را از دبیرخانه ستاد خدمات سفر استان دریافت کنند. 

او در خاتمه اعلام کرد: میهمانان نوروزی امکان خرید تولیدات صنایع‌دستی را در بازدید کارگاهی خواهند داشت و این ظرفیت نیز می‌تواند به رونق کارگاه‌ها منجر شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha