امروز در محدوده حرم مطهر رضوی محدودیت ترافیکی وجود ندارد

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: فعلا ممنوعیت و محدودیت ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی نداریم. ممکن است محدودیت‌های مقطعی با توجه به جریان ترافیکی اعمال شود.

به گزارش میراث آریا، سرهنگ هادی امیدوار ، رئیس پلیس راهور خراسان رضوی، در خصوص وضعیت ترافیکی شهر مشهد اظهار کرد: فعلا ممنوعیت و محدودیت ترافیکی نداریم. ممکن است محدودیت‌های مقطعی با توجه به جریان ترافیکی اعمال شود.

او افزود: اگر گره ترافیکی در معابر پیرامونی حرم مطهر و مسیرهای منتهی به حرم وجود نداشته باشد، ممنوعیتی نیز اعمال نخواهد شد اما اگر مشکل ترافیکی به وجود بیاید ممکن است در برخی مقاطع و مسیرها محدودیت‌هایی را اجرا کنیم.

امیدوار ادامه داد: مسیرهای نواب صفوی، تقاطع شهدا، میدان شهدا و تقاطع دانش در خیابان امام رضا(ع) به سمت حرم و لایه دوم از میدان بسیج به سمت حرم، مسیرهایی هستند که اگر گره ترافیکی در زیرگذر حرم ایجاد شود، ممنوعیت و محدودیت اعمال می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اضافه کرد: در همه این مسیرها یک ساعت قبل و بعد از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشا برای تسهیل در تردد زائران ممنوعیت و محدودیت اعمال می‌شود اما در بقیه موارد ممنوعیت و محدودیتی وجود ندارد.

او در انتها بیان کرد: تلاش می‌کنیم دسترسی به حرم برای زائران تسهیل شود. از شهروندان مشهدی درخواست می‌کنیم از خودروی شخصی کمتر استفاده کرده و بیشتر از ناوگان عمومی استفاده کنند تا فضای خیابان‌ها و معابر به میهمانان و زائران اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha