افزون بر ۹۶۳ هزار بازدید از جاذبه‌های گلستان ثبت شد/ ۷ درصد افزایش بازدید نسبت به مدت مشابه سال گذشته

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان و مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از ثبت ۹۶۳ هزار و ۶۲۴ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی نگارستان ایران در شش روز گذشته خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مسعود زیارتی امروز چهارشنبه اول فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: این میزان بازدید، افزایش بیش از ۷درصدی بازدید از جاذبه‌ها را نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رقم ۸۹۷هزار و ۳۵۴ نشان می‌دهد.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان افزود: از این تعداد بازدید که از ابتدای روز ۲۴ اسفندماه تا پایان روز گذشته ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ به ثبت رسیده است، تعداد ۵۳۸هزار و ۵۸۲ مورد این بازدیدها از جاذبه‌های طبیعی گلستان بود.

او با اعلام این‌که ۱۵۱هزار و ۷۳۳ بازدید هم از زیرساخت‌های گردشگری استان به ثبت رسید، بیان کرد: ۹۸هزار و ۵۴۲ نفر نیز از بناهای تاریخی گلستان بازدید کردند.

مسئول روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: تعداد بازدیدها از اماکن تفریحی گلستان ۱۱۸هزار و ۱۴۶ بازدید بود و ۱۰ هزار و ۳۵۷ بازدید نیز از مراکز صنایع‌دستی استان ثبت شد.

به گفته زیارتی طی این مدت ۴۵هزار و ۸۷۶ نفر از اماکن مذهبی گلستان بازدید کردند و سهم موزه‌های استان از بازدیدهای مسافران نوروزی نیز ۳۸۸ بازدید بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010100108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha