مریم کاویانی: پیشنهاد می‌کنم «لفور» را ببینید/ سفر به کویر یزد بهترین تجربه‌ام بود

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: «لفور» منطقه بسیار زیبایی بین بابل و قائمشهر است که توصیه می کنم مردم در نوروز به دیدن این منطقه بروند.

مریم کاویانی، بازیگر سینما و تلویزیون که متولد اهواز و دانش آموخته رشته پرستاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا گفت: من اهواز به دنیا آمده‌ام. اما پدر و مادرم بابلی هستند و اصالت من هم اهل بابل است.

او درباره اینکه کدام نقطه گردشگری از خطه مازندران را برای سفر به مسافران نوروزی پیشنهاد می کنید، گفت: لفور منطقه بسیار زیبایی بین بابل و قائمشهر است که توصیه می کنم مردم در نوروز به دیدن این منطقه بروند. جنگل‌های مخملی سبز با درختان هیرکانی ۴۰ میلیون ساله، دریاچه لفور، پلنگ دره، پارک جنگلی آذررود و آبشارهای متعدد از دیدنی‌های این منطقه است.

او افزود: اهل سفر هستم و اغلب شهرها را دیده ام. فقط خیلی دلم می خواهد که به هرمزگان بروم و تا به حال به این استان زیبا سفر نکرده‌ام.

بازیگر سریال خاطره انگیز «او یک فرشته بود» درباره ماندگارترین سفرش بیان کرد: سفری به کویر یزد داشتم که بسیار خاطره انگیز بود و این سفر را دوست داشتم.

او گفت: در حال حاضر مازندران هستم. هفته اول تعطیلات را در مازندران هستم و البته هفته دوم را در داخل ایران به سفری دیگر خواهم رفت.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha