بوشهر جزو ۵ استان اول کشور در جذب گردشگر است/ ایجاد اردوگاه‌ها در حاشیه سواحل

استاندار بوشهر گفت: بوشهر مقصد سفر مسافران بسیاری است به گونه‌ای که هم اکنون جزء ۵ استان اول کشور در جذب گردشگر هستیم.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، گفت: استان بوشهر به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب، بازار و ساحل مطلوب و مردمی مهمان دوست یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور و مقصد سفر مسافران بسیاری است به گونه‌ای که هم اکنون جزء ۵ استان اول کشور در جذب گردشگر هستیم.

استاندار بوشهر افزود: از چند ماه گذشته هماهنگی‌های لازم برای مسافران نوروزی در کارگروه تسهیلات سفر پیش بینی شده و هم اکنون نیز مسافران بسیاری به استان سفر کرده اند هرچند تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان نسبت به سنوات قبل شمار گردشگران را کمتر خواهد کرد.

او اضافه کرد: معاون عمرانی استاندار برنامه ریزی‌های لازم را با دستگاه‌های متولی انجام داده و همه ظرفیت‌های اقامتی برای گردشگران فراهم است و کلاس‌ها در مدارس نیز برای مسافران تجهیز شده و مراکز اقامتی با بیش از ۶۰ هزار تخت آماده شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با توجه به پیش بینی بارندگی، مساجد، حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: برای حفظ شان و منزلت ماه مبارک رمضان دستگاه‌های فرهنگی در سواحل مستقر شده اند تا نظارت بهتری داشته باشند البته برگزاری نماز جماعت و توزیع افطار سبک از دیگر برنامه هاست.

محمدی زاده در زمینه برپایی و نصب چادر مسافران نوروزی در حاشیه سواحل گفت: هر چند کار دشواری است، اما این موضوع به ستاد تسهیلات سفر در شهرستان‌های مختلف اعلام شده تا با ایجاد اردوگاه‌هایی با فاصله بیشتری از سواحل، نظم لازم را برقرار کنند و این اقامتگاه‌ها در مکان‌هایی که آب و برق داشته باشد در نظر گرفته شده است

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha