هماهنگی ستاد خدمات سفر گیلان بسیار مطلوب است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان در جلسه ستاد خدمات سفر گیلان گفت: هماهنگی در ستاد خدمات سفر در گیلان امسال بسیار مطلوب بوده است و کاهش تصادفات درون استان را برای نخستین بار پس از ۵ سال شاهد هستیم .

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان، ولی جهانی ۲ فروردین ۱۴۰۳ در جلسه خدمات سفر گیلان که با حضور معاون حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی و سوغات در ورودی و در برخی از معابر اصلی  شهرها ایجاد شده است که در فرودگاه رشت  نیز استقبال از نوروز با برپایی مراسم آیینی صورت گرفت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان ضمن قدردانی از استاندار گیلان و معاونت عمرانی استاندار عنوان کرد: تمامی شهرداران دراستان پای کار آمدند تا با نصب بنرهای متفاوت در داخل شهرها با محوریت میراث‌فرهنگی و هویت ملی و با در نظر گرفتن شعارهایی در این مضامین در سه نقطه از استان گیلان در شهرستان‌های رودبار، آستارا، رودسر بخش چابکسر به معرفی جاذبه‌های استان پرداختند .

او با اشاره به برگزاری ۵۰ جشنواره در استان گفت: برخی از جشنواره‌ها در روزهای پایانی سال انجام شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

جهانی در ادامه افزود: هماهنگی در ستاد خدمات سفر در گیلان امسال بسیار مطلوب بوده است و کاهش تصادفات در درون استان برای نخستین بار پس از پنج سال شاهد هستیم و در داخل شهرها بنا به آمار پلیس راهور کاهش صددرصدی و در جاده‌ها قریب به ۷۰ درصد را شاهد هستیم .

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha