بیش از ۶۹۸هزار نفر از روستاهای مازندران بازدید کردند

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران تعداد بازدیدکنندگان روستاها را از ۲۳ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۶۹۸هزار و ۲۷۶ نفر برشمرد و ادامه داد: حدود ۴۰۰هزار نفر در روستاها اقامت کردند.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، علی اصغر احمدی پنجشنبه دوم فروردین ۱۴۰۳ در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره به تاکید استاندار در خصوص نگاه زیست محیطی در استان، اظهارکرد: دهیاری‌ها باید با همکاری بخشداری‌ها پاکسازی محورهای مواصلاتی خارج از شهرها و روستاها و رودخانه را در برنامه خود قرار دهند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با بیان اینکه از ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ بازدید از محورهای روستایی در خصوص پسماند و مسائل زیست محیطی در سطح استان آغاز ‌و همچنان ادامه دارد، گفت: بر حسب دستور استاندار مسائل زیست محیطی و پسماند باید در دستور کار بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای محل قرار گرفته و به طور جدی پیگیری شود..

او ادامه داد: کمیته هماهنگی امور روستایی باید بر اقامتگاه‌های بومگردی با مجوز و بدون مجوز نظارت جدی داشته باشند.

احمدی تعداد بازدیدکنندگان روستاها را از ۲۳ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۶۹۸هزار و ۲۷۶نفر برشمرد و ادامه داد: حدود ۴۰۰هزار نفر در روستاها اقامت کردند.

مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با اعلام اینکه ۳۶۰۰ روستا و ۲۴۰۰ دهیاری در استان مشغول فعالیت هستند، افزود: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی امامزاده‌ها و اماکن مذهبی بیشترین بازدید کننده را دارد.

او به برگزاری کنسرت‌های محلی و بومی در روستاها توسط دهیاری‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha