بازدید معاون استاندار کرمانشاه از نمایشگاه صنایع‌دستی طاق‌بستان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از نمایشگاه صنایع‌دستی طاق‌بستان و نحوه خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، علی شعبانی روز پنج‌شنبه ۲ فروردین به همراه فرماندار کرمانشاه با حضور در محوطه فرهنگی تاریخی طاق‌بستان از نمایشگاه صنایع‌دستی برپا شده در این مجموعه بازدید کرد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در جریان این بازدید با جمعی از مسافران نوروزی و مسئولان مستقر در این پایگاه به گفت‌وگو نشست و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به گردشگران قرار گرفت.  

او همچنین از وضعیت خدمت‌رسانی و آمادگی پایگاه‌های هلال‌احمر، اورژانس، برخی مساجد بین‌راهی و آتش‌نشانی در مبادی ورودی و اصلی شهرستان کرمانشاه بازدید کرد. 

شعبانی در این بازدیدها ضمن خداقوت و تبریک سال نو به خادمان نوروزی، دستورات لازم را برای تقویت آمادگی این دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به گردشگران صادر کرد.

نمایشگاه صنایع‌دستی طاق‌بستان ۳۴ غرفه دارد که در آن بیش از ۴۰ هنرمند از کرمانشاه تولیدات خود را در معرض نمایش و عرضه قرار داده‌اند. 

 گلیم‌بافی، گیوه‌بافی، چرم، میناکاری، ابزارآلات فلزی، البسه‌محلی، جاجیم‌بافی، نمد، ارغوان، سفال و سرامیک، سوخت روی چوب و... از جمله رشته‌هایی است که در این نمایشگاه عرضه شده‌ است. 

 این نمایشگاه در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب پذیرای گردشگران نوروزی خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha