درهای جاذبه‌های ناشناخته تاریخی اصفهان به روی گردشگران گشوده شد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از امکان بازدید گردشگران نوروزی از جاذبه‌های تاریخی کمتر شناخته‌شده اصفهان در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، حمیدرضا محققیان امروز سوم فروردین‌ماه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به لزوم ایجاد تنوع در خدمات‌رسانی به گردشگران و تلاش در راستای افزایش ماندگاری گردشگران در فلات مرکزی ایران در نوروز ۱۴۰۳، تنوع در گردشگری اصفهان از الویت ویژه برخوردار است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان ادامه داد: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده این اداره‌کل با مسئولان ستاد سفر شهر تاریخی اصفهان، درهای برخی از جاذبه‌های ناشناخته تاریخی اصفهان در راستای بهره‌گیری گردشگران از جذابیت‌های تاریخی اصفهان به روی گردشگران نوروزی گشوده شد.

او افزود: خانه تاریخی امین‌التجار، عمارت شاه‌نشین پل خواجو، بقعه تاریخی بابا قاسم، مقبره ملک شاه سلجوقی و خواجه نظام‌الملک وزیر ایرانی شاهنشاهی سلاجقه و تخت فولاد ازجمله بناهای تاریخی اصفهان است که در ایام عید پذیرای گردشگران خواهد بود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha