بازدید کمیته نظارت و بازرسی از وضعیت ایستگاه‌های خدمات‌رسانی نوروزی شهرستان قاین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات از بازدید کمیته نظارت و بازرسی از وضعیت ایستگاه‌های خدمات‌رسانی نوروزی شهرستان قاین خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، حمید عباس‌زاده روز پنجشنبه 2 فروردین‌ماه 1403 گفت: از جمله مصوبات جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان قاینات، بازدید نظارتی کمیته بازرسی ستاد از امکانات، تسهیلات فراهم شده و آخرین وضعیت ایستگاه‌های خدمات رسانی نوروزی است که توسط فرماندار مورد تأکید قرار گرفت و خواستار ارائه گزارش در اسرع وقت شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قاینات اضافه کرد: در اجرای این مصوبه گروه اعزامی کمیته نظارت و بازرسی از اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در محور قاین خضری دشت بیاض بازدید به عمل آورد.

او  گفت: در این بازدید معاون فرماندار و مسئول کمیته نظارت و بازرسی به اتفاق دبیر ستاد از چهار ایستگاه قاین، نیمبلوک، خضری دشت بیاض و آب ترش اعم از ایستگاه خدمات‌رسانی به مسافران و زائران، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بازدید کردند.

عباس‌زاده بیان کرد: در اکثر ایستگاه‌های شهرستان شرایط رضایت‌بخش بود و بعضی نکات و نواقص نیز به متصدیان یادآوری و انتظارات مبنی بر تسریع در رفع نواقص تذکر داده شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha