موزه تاریخی آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از راه‌اندازی موزه تاریخی آران و بیدگل خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، روز گذشته هادی میرزایی مدیرکل امور موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و رضا زاهدی پور معاون توسعه مدیریت اداره‌کل از ستاد سفر شهرستان آران و بیدگل بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید با همراهی فرماندار شهرستان آران و بیدگل و رئیس ستاد اجرایی سفر شهرستان از جاذبه‌های تاریخی و مذهبی شهرستان ازجمله امام‌زاده هلال ابن علی (ع)، شهر زیرزمینی نوش‌آباد و کمپ‌های گردشگری بازدید شد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان در این بازدید اعلام کرد: آران و بیدگل یکی از مهم‌ترین مراکز تاریخی و گردشگری استان به شمار رفته و به‌نوعی دروازه گردشگری شمال استان اصفهان به شمار می‌رود.

او افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرستان آران و بیدگل با توجه به قدمت تاریخی این شهرستان، ایجاد موزه تاریخ آران و بیدگل است، لذا در سال ۱۴۰۳ تلاش داریم تا با همکاری اداره‌کل و شهرداری آران و بیدگل موزه تاریخ و فرهنگ آران و بیدگل را راه‌اندازی کنیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha