سفر به جزایر غرب استان هرمزگان از بنادر چارک و آفتاب از سر گرفته شد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان از بازگشایی بنادر غرب این استان از صبح امروز (سوم فروردین ماه) خبر داد گفت: دو بندر چارک و آفتاب به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات خواهند داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، مرتضی سالاری امروز جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به شرایط نامساعد جوی تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین از ساعت ۱۳ تا ۲۳ دیروز دوم فروردین ماه در سواحل و بنادر غرب هرمزگان ممنوع شده بود، اما با مساعد شدن شرایط جوی تردد از بنادر غرب استان هرمزگان از سر گرفته شد.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ادامه داد: بندر چارک و آفتاب از صبح امروز آمادگی لازم برای ارائه خدمات در ۲۴ ساعت شبانه روز به هموطنان عزیز را دارند و مسافران نوروزی می توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز اقدام به سفر دریایی از این دو بندر کنند.

او با اشاره به اینکه مسافران نوروزی در زمان تصمیم گیری جهت سفر به جزایر استان ابتدا باید از شرایط جوی و تردد شناورها مطلع شوند، تصریح کرد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس حاصل نمایند یا به سامانه ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیامک ارسال کنند.

سالاری در ادامه تاکید کرد: هموطنانی که تصمیم به سفر دریایی به جزایر استان را دارند در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: به مسافران توصیه می‌کنیم در صورت اعلام ممنوعیت تردد دریایی به هیچ عنوان اصراری برای سفر دریایی به جزایر نداشته باشند و از تردد با شناورهای غیرمجاز از مبادی غیررسمی به‌شدت خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha