ثبت بیش از ۱۱۸هزار تماس با سامانه ۱۴۱ البرز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری بیش از ۱۱۸هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.

به گزارش میراث آریا، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز، با اشاره به فعالیت سامانه ۱۴۱ در استان البرز گفت: این سامانه با هدف ارائه خدمت به هموطنان و کاربران جاده‌ای برای آگاهی بیشتر از وضعیت ترافیک و برنامه‌ریزی برای زمان سفر تهیه شده است.

او افزود: کاربران جاده‌ای می‌توانند پس از برقراری ارتباط با این سامانه از وضعیت ترافیکی راه‌ها، وضعیت آب و هوای مسیرها، انسدادها، محدودیت‌های اعمال شده مطلع شوند و شکایات خود در حوزه راه‌ها را ثبت کنند.

زندی‌فر این مسئول با تاکید بر اینکه شعار ما همواره در کنار مردم و برای مردم کار کردن بوده و سامانه پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۴۱ بهترین راه ارتباطی ما با مردم است، مطرح کرد: از روز ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز طرح راهداری نوروزی تا روز دوم فروردین سال جاری ۱۱۸هزار و ۲۰۵ تماس با سامانه ۱۴۱ استان گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با بیان اینکه از این تعداد ۲۳۷۱ تماس توسط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان البرز پاسخ داده شده است، افزود: از رانندگان و کاربران جاده‌ای تقاضا داریم قبل از سفر آخرین اطلاعات در مورد شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت و پس از آن برای سفر خود برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha