سفر کارگردان مطرح سینمای ایران به منظر جهانی هورامان/ اورامانات کرمانشاه/ تقدیر پوران درخشنده از عملکرد میراث‌فرهنگی

پوران درخشنده کارگردان مطرح سینمای ایران به منظر جهانی هورامان / اورامانات کرمانشاه سفر کرد تا از جاذبه‌های گردشگری زیبای این منطقه بازدید کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، پوران درخشنده در سفر به منطقه ثبت جهانی شده اورامانات/ هورامان کرمانشاه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که به این منطقه سفر می‌کنم و از میراث‌فرهنگی استان کرمانشاه هم تشکر دارم که فرصت بازدید از این منطقه را در اختیار من قرار داده‌اند. 

کارگردان مطرح سینمای ایران تصریح کرد: گردشگرانی که به این منطقه زیبا می‌آیند، با فرهنگ، آداب و رسوم و میهمانوازی قوم کرد آشنا می‌شوند. 

او تاکید کرد: من کُرد هستم و با دیدن عشق و محبت مردم این منطقه که بی‌قید و شرط انسان‌ها را دوست دارند، سر ذوق آمده‌ام. 

درخشنده افزود: به هر نقطه‌ای که در منطقه اورامانات/ هوارمان کرمانشاه وارد شدم، محبت بی‌اندازه مردم را دیدم که این موضوع برایم بسیار جالب بود. 

او با قدردانی از تلاش‌های میراث‌فرهنگی کرمانشاه و عوامل اجرایی ستاد خدمات سفر استان، گفت: مجموعه میراث‌فرهنگی استان تلاش می‌کنند تا در ورودی شهرها ضمن استقبال از گردشگران آنها را به سمت جاذبه‌های گردشگری معرفی کنند تا دچار سردرگمی نشوند که این دلسوزی‌ها حس خوبی را به انسان منتقل می‌کند. 

کارگردان مطرح سینمای ایران در پایان با بیان اینکه غرب ایران باید بیشتر به گردشگران معرفی شود، افزود: تعدد جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، فرهنگی باعث شده تا این منطقه بتواند میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010300448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha